Trött liten reseledaraspirant

God morgon!

Sitter på hotellet i Skåneland nu och ska snart äta frukost. Är jättesugen på juice, så ska bli gott att få äkta hotellfrukost i sig.

Fyra timmars sömn blev det inatt. Min mentor var på mitt och min resekompis rum (vi ska till samma destination och åker på samma utbildningsresa, vilket känns jätteroligt!) till efter tolv igår. Mycket man ska veta, men han är jättetrevlig, så det ska bli kanonkul att åka med honom.

Jag hoppas bara att jag inte ska somna på bussen. Risken är stor, men min resekompis och jag får vl sova i skift eller något. Det löser sig nog. Spännande ska det bli i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sara

Är det din första jobbresa nu eller är det bara utbildning? Hänger inte med :P Lycka till iaf!

2010-05-19 @ 08:12:55

Skriv till mig här!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

Har du e-mail? (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0