Obefintlig förberedelse

Eftersom alla mina delar i en reseledares uppgifter nu är publicerade, kan jag återgå till att skriva på "vanligt" sätt.

Min första resa går om 1,5 vecka, och jag har fortfarande inte börjat plugga på allvar. På vår reunion diskuterades det hur man förberett sig, och det var vissa som tydligen gjort en heeeel del redan, trots att deras första resor inte går förrän i juni. Då kände jag mig ordentligt stressad, men sedan har det lagt sig igen. Jag vet ju att jag klarar av det, bara jag får lite fart i baken.

Jag tänkte faktiskt eventuellt gå till det lilla minibiblioteket imorgon, jag tror nämligen de har öppet då. Där kanske jag kan få lite studiero och ta paus från allt här hemma som snurrar samtidigt. För ja, nu börjar det ju verkligen närma sig, och spänningen stiger för var dag som passerar. Ska jag orka med trycket, eller kommer skeppet sjunka (eller bussen få motorstopp)?

Kommentarer

Skriv till mig här!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

Har du e-mail? (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0