En veckas vila

Oj! Jag har ingen aning om vad som hände, men plötsligt hade det gått en vecka sedan mitt senaste inlägg. Vad har jag gjort hela den tiden?

Jag har jobbat en del på mina två jobb, ett i en affär, 8 timmar per vecka, som jag nu har sagt upp mig från, och ett som inhoppande vikarie på min gamla gymnasieskola. Båda två har varit superkul, och jag hoppas skolan ringer in mig så fort jag är hemma innan skolavslutningen.

Helgen, ja, den flög iväg. Vi hade jobbträff med affären i lördags, och mer än så var det egentligen inte.

Mitt Barcelonaplugg har i alla fall kommit igång rejält. Äntligen! Och bättre sent än aldrig. Jag tror dock inte att jag kommer hinna klart tills på fredag förmiddag, för kl. 17.40 kommer jag sitta på en buss som ska ta mig söderut, och på lördag åker bussen vidare mot Danmark, vidare mot Tyskland och Frankrike, för att till slut vara i Katalonien. Helt otroligt! Och ja, jag börjar bli nervös, fast ännu mer är jag spänd på att se hur det är och om jag klarar av det.

Nu blir det lite pluggeri igen. Det behövs verkligen!


Kommentarer
Postat av: David

Hade helt missat din kommentar... sorry sorry :P Ja klart, XP är alltid XP. Men Ubuntu är så vackert att titta på haha.



Lycka till nu imorrrn!

2010-05-13 @ 15:08:33
URL: http://rechuck.blogg.se/

Skriv till mig här!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

Har du e-mail? (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0