Reunion with da girlz

Nu blir det ett vanligt inlägg, istället för reseledaruppgiftsberättelserna. Kan vara kul med lite omväxling, men fler delar är definitivt på gång.

Just nu sitter jag på en buss, och inte vilken buss som helst, utan en med Internet! Don't you just love that!? Vi ska nämligen ha reunion med några av tjejerna från kursen i vintras. Vi bjöd in även de som inte fick jobb, men tyvärr kunde inte en enda av de komma. Så vi blir bara fem stycken allt som allt, men det blir nog kanonkul i alla fall. Det brukar det bli när vi träffas.

Risken är att jag kommer känna mig superstresad på söndag när jag kommer hem, eftersom jag vet att flera av de andra pluggat en hel del inför sina resor. Jag kan ju visserligen redan ganska mycket om Spanien och Barcelona, men jag kanske borde tagit tag i studerandet för länge sedan. Men jag har ju femhundrafemtielva andra saker som ska göras också.

Men, men, nu är det kvällen som gäller. SingStar och eventuell utgång. Det blir säkerligen kalas!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hade jag varit tvungen att plugga om Frankrike hade jag satt mig med glädje :D Kursen Kultur och samhälle i Frankrike var skitskoj! (kanske skulle jag blivit reseledare i Frankrike ;)) Och ja du kan väl redan en hel del :) Däremot kanske det är svårt att veta just VAD man ska läsa på om du nu måste kunna allt, så blir det kanske att man inte vet var man ska börja??

2010-04-26 @ 09:30:30
URL: http://www.teamsaraomellis.blogspot.com

Skriv till mig här!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

Har du e-mail? (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0